Doručenie celá SR do 24h* info »
Služba :
Doručenie do 24h do všetkých miest a obcí na Slovensku
Doručenie na čas patrí medzi naše najvyššie priority. Uvedomujeme si, ako je dôležíte prekvapiť obdaróvaného presne v deň jeho sviatku a preto robíme všetko pre to, aby načasovanie bolo takmer dokonalé. Niektoré mestá a obce doručujú naši firemní kuriéri, ktorí sú dôkladne zaškolení, ako postupovať pri takýchto dôležítých udalostiach . No keďže Slovensko má viac ako 4000 miest a obcí, pri doručovaní nám asistujú aj externí prepravcovia, ktorí sú "topka" v ich profesií a preto sa v plnej dôvere na nich spoliehame. Naše doručenia v rámci celého Slovenska majú vysokú efektivitu a úspešnosť doručenia podľa naších reportov je až 98%. To znamená, že zo 100 doručení je 98 úspešne odovzdaných na čas. Aby sme všetko zvládli nachystať a doručiť, potrebujeme aj vašu spoluprácu a to je hlavne, správne vypísanie údajov pre doručenie a ak sa jedná o expres doručenie už na druhý pracovný deň je potrebné dodržať čas dokedy príjimame objednávky na doručenie do 24h.
viac info o doručení...
Len u nás poistenie proti poškodeniu v cene info »
Služba :
poistenie produktu proti poškodeniu
Uvedomujeme si, že kvety a výrobky z nich sú veľmi krehké a pri prevoze môže nastať situácia, kedy sa daný produkt poškodí. Úspešnosť doručení v nepoškodenom stave je 99.5%. To znamená, že na 200 objednávok pripadá 1 poškodená a preto ku každému produktu zakúpenom na našom eshope dostávate službu "poistenie proti poškodeniu". To znamená, že ak nastane akékoľvek poškodenie počas prevozu, zapríčinené kuriérskou spoločnosťou, alebo naším kuriérom, okamžite do druhého pracovného dňa, doručíme zdarma nový produkt .
Ako si uplatním službu " poistenie proti poškodeniu " ?
Aby bola táto služba zrealizovaná do druhého pracovného dňa, je potrebné skutočnosť nahlásiť bezodkladne, ihneď po doručení no najneskôr do 14:00h. Ak bol váš produkt doručený po 14:00h je potrebné poškodenie nahlásiť v daný deň, no služba bude realizovaná až o dva pracovné dni. K nahláseniu je potrebné priložiť detailnú fotodokumentáciu poškodeného produktu a číslo objednávky. Hlásenia príjimame elektronicky na emaily obchod@objednajkvety.sk.
Kedý nemám právo využiť službu "poistenie proti poškodeniu" ?
Služba je nedostupná, ak je škoda nahlásená neskôr ako 24h po doručení. Ak škoda nevznikla naším, alebo kuriérovím zavinením, alebo ak vznikla z dôvodu, že v deň doručenia bol príjemca nezastihnuteľný.