Reklamácie

Podmienky reklamácie

Ďakujeme, že ste si vybrali naše služby pre doručovanie kytíc, kvetinových aranžmánov a súvisiacich produktov. Vaša spokojnosť je pre nás najvyššou prioritou a robíme všetko pre to, aby každý produkt bol doručený v dokonalom stave. Keďže pracujeme ako tím ľudí, môže nastať situácia, kedy príde k omylu, zlyhaniu, alebo nešťastnej náhode, ktorá nezanechá v nás pozitívny pocit. Kvôli týmto okamihom, sme pripravili prehľad toho, ako vieme takéto situácie riešiť.

Ako reklamovať výrobky z kvetov a produkty, ktoré sú vyhotovované na mieru ?

Ak kvety dorazia poškodené, je potrebné reklamovať tovar bezodkladne, no najneskôr však nasledujúci deň po ich prevzatí.

Aby sme mohli reklamáciu objektívne posúdiť, prosíme, aby ste nám spolu s popisom problému zaslali aj fotografiu reklamovaných kvetov na e-mailovú adresu obchod@objednajkvety.sk. Reklamáciu následne prehodnotíme a výsledok vám oznámime buď telefonicky alebo e-mailom. Ak je reklamácia oprávnena, dohodneme sa s vami na spôsobe vyriešenia reklamácie. Snažíme sa reagovať v čo najkratšej dobe, no najneskôr do 30 dní od prijatia požadovaných informácií a fotografií.

Reklamácie vybavujeme buď telefonicky, počas pracovných dní od 9:00 do 17:00 na čísle, ktoré nájdete na našej webovej stránke v sekcii „kontakty“, alebo prostredníctvom e-mailu na obchod@objednajkvety.sk

Pri produktoch ako sú rezané kvety a produkty vyrábané na mieru pre jedného zákazníka ( V súlade s § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku ) nieje možné odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy – doplnkový tovar

Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v súlade s § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) do 14 dní od prijatia tovaru, prípadne od uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služby alebo elektronického obsahu, ak predávajúci riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa § 3 tohto zákona.

Náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník. Odporúčame oznámiť vrátenie tovaru vopred e-mailom alebo telefonicky a uviesť číslo faktúry.

Vrátenie finančných prostriedkov prebehne do 14 dní bankovým prevodom, ak sa nedohodne iný spôsob. Pri platbe kartou budú peniaze vrátené podľa zmluvných podmienok medzi predávajúcim a bankou. Zákazník nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak je predmetom:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa, došlo k úplnému poskytnutiu služby a objednávateľ bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnútí služby,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

Od 1. februára 2016 je účinný zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, ktorý umožňuje rýchle a efektívne riešenie sporov medzi spotrebiteľom a predávajúcim, bezplatne alebo s minimálnymi nákladmi. Orgánmi pre alternatívne riešenie sporov sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetví, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá tiež rieši spory, pri ktorých nie je stanovená kompetencia iných orgánov, s výnimkou finančných služieb. Zoznam subjektov nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR.